Bijna zover ons visum is binnen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van panda6 - WaarBenJij.nu Bijna zover ons visum is binnen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van panda6 - WaarBenJij.nu

Bijna zover ons visum is binnen

Door: gerda

11 September 2014 | Nederland, Eindhoven

De vertrekdatum begint in zicht te komen.
De visums binnen een week gekregen, dat was snel.
Hebben ons hierover teveel zorgen gemaakt.

We hebbennog een keer samen alles doorgesproken, was een super dag.
Geweldig weer en heerlijk gegeten.
Onze hotels zijn besproken, de tickets geboekt.
Nu nog de treintickets van Beijing naar Xian,dit hebben we uitbesteedt, zal
nog een klus worden. In china is de eerste week van Okt. een vakantieweek, dus veel mensen onderweg.

Hopelijk gaat ook dit lukken.

• 28 September 2014 - 00:11

Ger En Anita:

Wij wensen jullie een hele fijne reis toe en we zullen jullie ervariingen met veel belangstelling volgen. Veel plezier en geniet ervan, maar dat zal wel lukken. Groetjes Ger en Anita

• 28 September 2014 - 21:18

Jeroen En Suus:

WIJ WENSEN OOK JULLIE EEN GOEDE REIS TOE EN GENIET ERVAN GROETJES JEROEN SUUS EN BRAM EN FLEUR.

• 13 Oktober 2014 - 11:09

Henk Aarts:

Hallo vrienden van het goede leven,ik hoop dat alles nog naar wens verloopt.Het gaat wel weer erg snel toch??Nog veel plezier Gr.van Henkie & Paula

• 13 Oktober 2014 - 12:12

Jan En Ans:

Wij wensen jullie een mooie reis en pas op voor de chineesjes want ze smeren je van alles aan.
    Voor Wil morgen : van harte gefeliciteerd met je verjaardag en neem er maar een borrel op.

Groeten Jan en Ans

• 13 Oktober 2014 - 21:46

Tijm Van Meurs:

Hallo Zus!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Drink er lekker een (rijst) wijntje op. Ook nog even een berichtje gestuurd via de telefoon maar weet niet of die is aangekomen. Mijn Wolfgang is nog druk bezig verbinding te zoeken met China dus wie weet komt het nog goed. Het is hier nog maandag 13 okt 21.41u. maar jullie zijn de tijd vooruit en kan je er alvast een jaartje bijtellen.

Geniet er nog de komende dagen samen met Frans en jullie gezelschap! Zal ongetwijfeld een onvergetelijke verjaardag zijn.

Groetjes, Tijm , Annelieke . Mijntje en Emmy

• 14 Oktober 2014 - 16:30

Arjan Otten:

Hallo (tante) Wilma,

祝你生日快乐!

Jullie spreken vast geen woord Chinees, maar toch maar even een fijne verjaardag gewenst in de taal van het land waar jullie op dit moment zijn.

Veel plezier ook nog daar.

Groetjes,

Arjan, Shanta, Kevin en Nerena

• 18 Oktober 2014 - 15:26

Margareth Van Meurs:

He Wilma en Frans Zijn jullie lekker aan het genieten? Alsnog gefeliciteerd Wilma en een hele fijne vakantie nog! groetjes Bas Margaret Rob en Sharon

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

6 pandas gaan naar China

In 1970 hebben we elkaar voor het eerst ontmoet.

Met 3 meiden begonnen we aan de opleiding tot verpleegkundige.
Onze opleiding zijn we gestart in het St.Josephziekenhuis in Eindhoven.
Aangezien in die tijd jongens en meisjes nog strikt gescheiden waren, mochten onze vriendjes niet op de kamers komen.
Als we een afspraakje hadden moesten de jongens beneden in de foyer wachten. Hier hebben de jongens elkaar ontmoet.
En zo ontstond een vriendschap.

Wij zijn allemaal met onze jeugdliefdes getrouwd en zijn nu toe aan onze 40-jarige bruiloften.We hebben allemaal kinderen en kleinkinderen en zijn kei gelukkig. Nu is het plannen maken voor de tijd na ons pensioen.

Maar Tonnie en Jos wilden graag eens naar China.
Omdat wij, Wilma-Frans-Peter en Gerda, er al eens geweest waren vonden ze het wel safe om samen te gaan.
Zo gezegd zo gedaan. Dus zijn we met de voorbereidingen bezig.

Iedereen een heeft aangegeven wat men graag wilde zien, buiten de vele highlights natuurlijk.
Zo wilden Tonnie en Jos een authentieke cultuur zien.
Dus een bepaalde bevolkingsgroep in hun leefomgeving, tevens wilden ze ook genieten van natuur en mooi weer. en het zou fijn zijn als ons reisplan niet overvol gepland zou worden.
Wilma wilde erg graag terug naar Yangshuo, haar hippie dorp.
Frans wil zijn Pandas nog eens zien en dan weer een super fotosessies gaan maken. (als de pandas niet slapen)
Peter wil terug naar Beijing naar de Hutong en zijn pekingeend.
Gerda had als wens de rijstterrassen en Shanghai.

Dus een plan werd gemaakt, wel met hulp van outsight.nl